اداره امور مالی

وظایف

 

- وصول اعتبارات بودجه ای در چهارچوب قوانین و مقررات مربوطه .

- نگاهداری حساب اعتبارات بر حسب برنامه ها و فعالیتها و مواد هزینه و تهیه گزارش لازم از هزینه های انجام شده .

- تامین اعتبارات مربوط به خرید لوازم و وسائل خدمات مورد نیاز مرکز و واحدهای تابعه.

- تهیه و تنظیم لیست حقوق و مزایا و اسناد هزینه های مستمر و غیر مستمر.

- پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و سایر هزینه ها .

- ثبت و نگهداری حسابهای موسسه طبق اصول و قوانین و مقررات مربوطه و تهیه و تنظیم گزارشهای مالی و بیلان ماهانه و سالانه .