اداره امور اداری
وظایف
- انجام کلیه امور مربوط به ثبت تحریر تکثیر و بایگانی نامههای وارده و صادره
- انجام امور کارگزینی کارکنان موسسه اعم از استخدام، ترفیع، ارتقاء، انتصاب، انتقال، مرخصی، بازنشستگی و غیره و تهیه احکام مربوطه بر اساس دستورالعملهای صادره
- اجرای قوانین و مقررات و آئیننامههای استخدامی.
- نگهداری سوابق استخدامی و آمار پرسنلی کارکنان موسسه و واحدهای تابعه.
- رسیدگی به امور انضباطی کارکنان و اجرای مقررات مربوطه
- انجام امور مربوط به رفاه کارکنان (بیمه، خدمات درمانی، کمکهای غیرنقدی، تعاونی، وام، امور ورزشی و تفریحات سالم و غیره).
- انجام امور مربوط به رفاه کارکنان (بیمه –خدمات درمانی-کمکهای غیر نقدی-تعاونی –وام –امور ورزشی و تفریحات سالم و غیره ).
- پیشبینی احتیاجات واحدهای تابعه از نظر وسایل و ملزومات اداری و برآورد هزینه خرید آنها.
- تهیه و تنظیم مایحتاج واحدها با در نظر گرفتن اعتبارات مصوب و تنظیم اسناد مربوطه .
- انجام امور مربوط به گشایش اعتبار اسنادی و تشریفات گمرکی کالاهای وارده .
- انجام امور مربوط به ساختمانها و تاسیسات مربوطه .
- تهیه بلیط مسافرت و ماموریتهای داخلی کارکنان برابر دستورات صادره.
- اداره امور انبارها و نگهداری حساب موجودی اجناس و لوازم .
- اداره امور وسائط نقلیه و انجام سرویس و تعمیرات مربوطه و سرپرستی رانندگان .
- تهیه و تنظیم سوخت –روشنائی –آب –گاز –حرارت مرکزی و انجام امور مربوطه .
- حقظ و حراست از ساختمانها – تاسیسات – تجهیزات و و سایل مزارع و باغات موسسه .
- انجام امور مربوط به نظافت ساختمانها و محوطه موسسه .

