• ساعت : ۰۸:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۰۸ 
در هفتمین نشست و هم اندیشی مدیران روابط عمومی دکتر رجبی عنوان کرد:
مدیر روابط عمومی موفق باید خلاق، باهوش، مسئولیت پذیر و دارای توانایی حل مسئله باشد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذرچغندرقند، هفتمین نشست و گردهمایی مدیران روابط عمومی موسسات و مراکز تابعه سازمان تات به منظور توانمندسازی بنیه علمی و تجربی مدیران صبح روز هفتم شهریور بصورت حضوری و وبیناری، در سالن شهید ارجستانی  موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذرچغندرقند برگزار شد. 
دکتر رجبی معاون پژوهشی و فناوری موسسه ضمن معرفی مختصر تاریخچه، فعالیتها ودستاوردهای موسسه در خصوص مدیر موفق روابط عمومی توضیحاتی ارائه کرد. ایشان تشریح کرد که مدیر روابط عمومی باید دارای مهارتهای ارتباطی قوی در حوزه نوشتاری گفتاری و شنیداری باشد. رجبی بیان کرد که یک مدیر روابط عمومی  توانا باید با شبکه های اجتماعی آشنا باشد و دارای انعطاف پذیری باشد تا بتواند  با صبر و تحمل با شرایط مختلف و دشوارسازگار شود. معاون پژوهشی موسسه اظهار داشت مدیر روابط عمومی موفق باید بطور عام از دانش روز آگاهی داشته و قابلیت تحلیل داده ها را داشته باشد.
یداله دالوند، مدیرکل روابط عمومی سازمان تات ضمن تاکید بر اهمیت ایده آفرینی و نوآوری دو شاخص تفکر و اعتقاد را ضامن موفقیت فعالیت‌ها عنوان کرد.
مدرس دوره دکتر شاه حسینی تاکید کرد که نکته کلیدی روابط عمومی اعتماد افزایی است. وی تاکید کرد جنگ شناختی بر مبنای تحریف، دروغ و جعل است و تحریف به سرمایه مردمی ضربه می‌زند ولی با اعتماد افزایی جلوی این تحریف گرفته می‌شود.

 

rav3.jpg
rav1.jpg
rav2.jpg
rav4.jpg
rav5.jpg


 

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0